środa, 6 marca 2013

Nikki Moon

Nikki to moja pierwsza postać OC ^^


Nikki Moon

Wiek: 16 lat świetlnych

Rodzice: Kosmici

Zabójczy styl: Uwielbiam ciuchy w stylu galaxy i modne dodatki. Poza tym mój tatuaż w kształcie gwiazdki pod okiem strasznie mi się podoba.

Dziwaczna wada: Moje czułki odbierają fale radiowe. Podczas nudnych lekcji to się przydaje, ale często jest uciążliwe.

Ulubiony kolor: Fiolet.

Ulubiona potrawa: Koktajl mleczny.

Najbardziej irytująca rzecz: Filmy o kosmitach. Normalsi myślą, że mamy nic lepszego do roboty, tylko robienie jakiś wzorów w zbożu?

Ulubione zajęcie: Patrzenie w nocne niebo. Kocham gwiazdy.

Zwierzak: Mam królika, zielonego jak ja. Nazwałam go Galaxy.

Przyjaciele: Skelita Calaveras i Lagoona Blue
 

Ulubiony przedmiot: Astrologia.

Najmniej lubiany przedmiot: Dziennikarstwo. Kojarzy mi się z nagłówkami w gazetach typu "Kosmici atakują!"

6 komentarzy:

  1. Świetna i pomysłowa! Opis również ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak niektórzy umieją robić takie świetne postacie!:( Też chciałabym tak umieć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie umiem robić oc monster high

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez urazy, ale jest trochę przewrażliwiona na punkcie kosmitów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna!!

    Taka a'la Ewelina Lisowska!!

    Supcio

    OdpowiedzUsuń