środa, 13 sierpnia 2014

Buty Iris?

Wow, dawno nie pisałam. Nie widziałam nic "godnego uwagi", o czym mogłabym wspomnieć. Poza tym jakoś straciłam ochotę na prowadzenie tego bloga. Ale jak na razie jeszcze piszę ;D Dobra, przejdźmy do głównego tematu.

Znalazłam zdjęcia butów. No, widać, że raczej należą do Iris. Niebieski i zielony but na dole mają takie same obcasy. Najbardziej podoba mi się ten but na dole. Obcas w kształcie oka trochę mnie przeraża. Fason niebieskiego buta podoba mi się, ale tych oczu tyle tam jest... 

Ciekawe z jakiej serii są. Czuję, że jest to jakiś Fashion Pack.




5 komentarzy:

  1. Te buty wyglądają na prawdziwe. Dla człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam jak je zobaczyłam xDDD
      Saw

      Usuń
  2. Podobnie jak poprzednicy stwierdzam, ze to jakiś fanmade dla człowieka :O

    Cuooo? :O Ja, Derek nie wyobrażam sb, abyś porzuciła tego bloga XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Iris Clops z mh jest okropnie obrzydliwa ale cerberek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu wasza osoba która pisze ten cerberek: Już nie odpisuje na komy bo odchodzę całkowicie z bloga

    OdpowiedzUsuń