wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt! ;D

Dzisiaj Wigilia. Od rana trwają u mnie przygotowania na kolację. Dlatego nie mam nawet za bardzo czasu na pisanie tutaj. Na szczęście wśród tego gotowania i sprzątania znalazłam czas, żeby napisać posta.

Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Wam przede wszystkim spełnienia Waszych marzeń. Mam nadzieję, że spędzicie ten czas szczęśliwie w gronie rodziny. Święta to dobry czas, żeby zakopać topór wojenny ;) Cieszcie się każdą chwilą podczas świąt i Sylwestra (bo cieszenie się z małych rzeczy sprawia, że jesteśmy szczęśliwi). Udanego Sylwestra, pełnego świetnych fajerwerków, a także szczęśliwego Nowego Roku. Każdy rok przynosi nam coś innego, nowego. Mam nadzieję, że będziecie miło wspominać rok 2013 i upiornie przywitacie 2014! Pamiętajcie kolejny rok = kolejne postacie i serie Monster High ;D

UPIORNYCH ŚWIĄT!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz