środa, 23 stycznia 2013

Dziękuje Wam ;)


9 komentarzy:

  1. oj no aż sie łezka w oku kręci a poza tym jest taka kolekcja dvd monster high i dzisiaj ma podobno z tej kolekcji wyjść wampigorączka piątkowej nocy tak więc warto szukać w kioskach

    cerberkaV(fanka która dziękuje za podziękowania)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci dziękuje. Dzięki Tobie jest nadzieja, że mój blog będzie funkcjonował jak dawniej.

      Usuń
    2. tylko dzięki tobie blog może odzyskać popularność


      od razu uprzedzam że gdy mam chwile wzruszenia zaczynam mówić psychologicznie a czasami przesadnie

      cerberkaV(fanka mająca chwile wzruszenia)

      Usuń
  2. Bardzo bym chciała zacząć reklamować twojego bloga. Czy zezwalasz, abym umieściła Twój link bloga na http://blogmonsterhighupiornewiadomosci.blogspot.com ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też reklamowałam twojego bloga na monsterhighblox.blogspot.com w poście i na chacie.Było to 3 dni temu. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nas (mnie i Rochelle) to zapomniałaś, a o wszystkich pamiętałaś-.-"

      Usuń
    2. Przepraszam :( Jeszcze zrobię kilka takich podziękowań i przeproszę za to :(

      Usuń
  4. Ja uwielbiam twój blog!♥ Czemu go usunęłaś? :(



    ~Madzialena♥ z pingera
    (monsterkowam.pinger.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunęłam, tylko usunięto mi konto, przez co także bloga.

      Usuń