poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kilka słów wyjaśnienia

Ok, wiem wchodzicie na stronę mojcerberek.blogspot.com, a tam pisze, że bloga jest usunięty. Od razu dla jasności, ja go NIE usunęłam. Weszłam na mojego bloga i pisze, że go usunięto. Serce mi stanęło. Po chwili histerii, wzięłam się w garść i stwierdziłam, że założe nowe konto i bloga. Wiem, że jeszcze nie wygląda jak poprzedni, ale nie chce mi się tło załadować, więc jutro poprawie wygląd stronki (postaram się, żeby był jak stara). Na serio sorry, za to zamieszanie, to nie moja wina. Od jutra blog będzie funkcjonował normalnie.

P.S Mógłyś/aś przekazać informację innym (oczywiście, jeśli wchodzili na stronę), że blog dalej istnieje tylko jest pod innym adresem? Tworzyłam tamtego bloga od pół roku i nie chce, żeby ta robota poszła na marne...

8 komentarzy:

  1. Już się przestraszyłam,że go sama zlikwidowałaś.Dobrze,że cały czas piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z "Poznaj mój zwariwany świat"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reż został usunięty :( Ale założyłam nowy http://moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  3. Nie martw się , ja powiem o tym na pingerze , tu jest mójblog -
    mh1600.pinger.pl
    Na pewno będzie jak dawniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mam u Ciebie dług.

      P.S Zarąbisty jest Twój blog ;)

      Usuń
    2. A jak to się stało?

      Usuń
  4. super blok naprawdę jest najlepszy czytam tylko ten blog

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog ciekawe jaki debil lub pajac usunął ci bloga

    OdpowiedzUsuń