sobota, 22 marca 2014

My Freaky Fusion - wyniki

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu "My Freaky Fusion" ;)

I miejsce
Konkurs wygrał Derek Charming. Jego postać to połączenie Rochelle i Ghoulii. Według mnie pomysł i wykonanie jest świetne. Bardzo podoba mi się cieniowanie. W pełni zasłużyłeś na wygraną :D



II miejce
Drugie miejsce zajęła Lorraine Torres, która połączyła Spectrę i Abbey. Bardzo podoba mi się strój postaci, jest naprawdę oryginalny. Praca Lorraine jest bez zarzutów, ale bardziej podobała mi się praca Dereka, stąd drugie miejsce.



III miejsce
To miejsce zajęła Marika Orlik. Marika połączyła Twylę i Cleo. Praca podoba mi się i myślę, że zasłużyła na podium ;)


  

9 komentarzy:

  1. Upiornie dziękuję :D Pierwszy raz wygrałam coś z konkursów na blogach *.* Jestem upiornie szczęśliwa, nawet w III miejsca ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie dziękuję :D Oczywiście znowu uważam, że Lorr zrobiła zdecydowanie lepszą pracę, ale rozumiem, tutaj Twój gust się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezpraszam nie chce być niegreczna ale czemu tak mało postów jest na tym bloguu i czemu tak długo niema nic nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało się ostatnio dzieje w świecie MH + nie jestem 24/7 w sieci. Mam ostatnio sporo na głowie i prawie w ogóle nie siedzę na kompie.

      Usuń
    2. ok dziekje za odpowiedź

      Usuń
  4. Dziwnie wygląda połączenie Ghoulii i Rochelle, ale i tak jest to dobrze wykonane :D Po prostu nie mogę się napatrzeć na pracę Lorraine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca za drugie miejśce ewidentnie zasluguje na pierwsze miejsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Sierra ^^
    Chciałam Cię zaprosić do udziału w konkursie z bloga: okiemspectry.blogspot.com-trzeba tam ubrać Madison Fear,więc nic trudnego xDD Oto link do posta,jakby Cię to zainteresowało: http://okiemspectry.blogspot.com/2014/03/creepy-costumes-for-madison-konkurs.html
    ~Upiorna Spectra

    OdpowiedzUsuń