poniedziałek, 3 marca 2014

My Freaky Fusion

Postać w tytule zainspirowana tym obrazkiem: grafika google

 Czas na nowy konkurs ! ;)
Chodzi w nim o połączenie dwóch postaci MH w jedną. Dokładnie jak w serii Freaky Fusion.

Zasady
  • możecie wybrać dowolne dwie postacie
  • praca MUSI być zrobiona na basie i w paincie
  • możecie zrobić postacie które już istnieją w tej serii np. Clawvenus, ale musi ona wyglądać kompletnie inaczej niż oryginał
  • nie możecie łączyć swoich postaci oc z postaciami MH
  • prace przesyłajcie na gmaila sierra.evans65@gmail.com
  • prace możecie wysyłać do 21 marca (postaram się, aby wyniki były dzień później)
  • praca nie może być "zerżnięta" z internetu; nie może to być odwzorowanie czyjejś gotowej już postaci (krótko mówiąc, nie możecie zrobić tak, jak ja z nagłówkiem konkursu).
W razie niejasności piszcie w komentarzach ;D


7 komentarzy:

  1. Brałabym udział,gdyby było w gimpie... no trudno, może kiedy indziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yea! Słynna najzdolniejsza Aleksa de nile nie bierze udziału *-*
      Szanse na podium rosną "-"

      Usuń
    2. Oh? Aż takie nadzieje? :D Dobrze, naślę tu Lorr,by nawiedziła Cerberka. Może i ja coś wykombinuję... BUAHAHAHA :D Tak taki entuzjazm, nie mogę cię zawieść ;)

      Usuń
    3. BŁAHAHAHAHA tak się składa że ja też czasem tu jestem i mam zamiar wziąć udział Alekso :D

      ~Zuzella96

      Usuń
    4. NIEEE!!!! ;_____; Wszystko na marne ;________; A ja się tak starałem ._. Trzeba będzie się pogodzić z porażką Q.o

      Usuń