wtorek, 3 czerwca 2014

Nowe serie?

Doszły mnie słuchy o kolejnych nowych seriach. Pytanie tylko, czy będą Monster High, czy Ever After High.

ORIGINAL GHOULS COLLECTION
Ta seria na 100% jest z Monster High. Pytanie tylko czego będzie dotyczyć...
JUST SWEET
Może to jakaś seria typu Sweet Screams? Albo seria EAH?
ASTRANOVA
Nowa uczennica?
GORY GAZETTE
Kiedy zobaczyłam nazwę tej serii od razu przypomniała mi się zapowiedź, która już dawno się pojawiła. Chodzi mi o te lalki. Widzimy w lewym dolnym rogu jakiś magazyn, gazetę.


5 komentarzy:

  1. ORIGINAL GHOULS COLLECTION - myślę, że może to być wznowienie serii Basic.
    ASTRANOVA - przypuszczm, że jest to raczej nazwa serii. Mam nadzieję, że jeśli Astranova będzie serią związaną z kosmosem( tak mi się kojarzy :D) to pojawi się potomek kosmity !
    GORY GAZETTE - pierwsza myśl - Gory, to przecież ta wampirka ! Tylko, że jej nazwisko brzmi Fangtell. Z kolei te zdjęcia wyglądają...dziwnie. Najbardziej podejrzane jest ubranko Operetty - wygląda jak narysowane, pozatym jest, jak na MH, trochę za mało oryginalne.








    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OGC: Może wydadza reedycję reszty lalek Basic? Bo wydali tylko reedycje Frankie, Clawdeen i Draculaury i może wydadza resztę np. Lagoona, Ghoulia, oddzielna Howleen?
      Astranova skojarzyło mi się z Novi Stars
      Co do ostatniego, to jak to czytałam gdzieś to te obrazki to były fake, ale może jednak nie?

      Usuń
  2. Mi też się to skojarzyło z Novi Stars :D Dlatego myślę, że będzie to kosmiczna seria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że w Original Ghouls Collection postacie będą ubrane klasycznie, jak ich rodzice... Np.: Draculaura z peleryną, fr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cd.: Frankie z fryzurą i suknią a'la narzeczona Frankensteina, Ghoulia w podartych ubraniach itd.

      Usuń