sobota, 28 czerwca 2014

Zdjęcia 5 - paku

Znalazłam zdjęcia 5-paku Monster High.


Wolny Moe jest ubrany w prostą koszulkę i spodnie. Szału nie robi, ale przynajmniej nie wygląda też dziwnie.


Scarah jest ładnie w wysokim kucyku ;) Podoba mi się pomysł na sukienkę. Widzimy na niej zarysy krzyczących twarzy. Świetnie do banshee pasuje.


Gilda... Nie podoba mi się to, że jej  twarz tak połyskuje. Może to przez zdjęcie? I czy tylko ja nie widzę u niej brwi? Na zapowiedzi bardziej mi się podobała.


Cleo wygląda świetnie. Prosta, ale bardzo ładna sukienka z bandaży. Poza tym ładnie jej w krótkich włosach Co prawda może byłyby lepsze złote pasemka zamiast czerwonych, ale też wygląda dobrze.


Lagoona najbardziej podoba mi się z tego zestawu. Uwielbiam, kiedy ma proste włosy ^.^ Czarna sukienka z niebiesko - fioletowymi akcentami wygląda super. Buty też są niczego sobie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz