sobota, 11 maja 2013

Bio Pani Głowenio-Krewnickiej

Nareszcie dodano bio Pani Głowenio-Krewnickiej. Jest zarówno na angielskiej stronie Monster High i na polskiej Wiki. Tekst wzięłam ze strony monsterhigh.wikia.com

Pani Głowenio-Krewnicka


Wiek Wystarczająco stara, by być twoją babcią, wystarczająco młoda, żeby być twoją siostrą.
Zabójczy Styl Sable cape, bluzki z wysokim kołnierzem, buty jeździeckie, kij i książki o gramatyce.
Dziwaczna wada Damy nie mówią o takich rzeczach publicznie. Jest to niestosowne. Choć muszę przyznać, że czasami moja głowa i ciało znajdują się w różnych miejscach.
Zwierzę Koszmar jest moim koniem i stałą kompanią. Chociaż jej nerwowe zachowanie przeczy jej zastraszającemu imieniu, jest prawie zawsze gotowa do przybycia w każdej sytuacji, zaraz po zawołaniu... prawie.
Ulubione zajęcie Kocham łączyć potwory z różnych kultur i środowisk i oglądać, gdy odkrywają, że ich podobieństwa znacznie przewyższają ich różnice.
Najbardziej irytująca rzecz Młode potwory twierdzące, że nie mają niczego do nauczenia się. To jest niesmaczne, aby taki wąski umysł był w młodych.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Dlaczego nie zapytacie, którego z moich studentów kocham najbardziej?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie każ mi przynosić mojego kija.
Ulubiony kolor Preferuję ciemnoniebieski, ale mój prawdziwie ulubiony kolor to kolor wiedzy.
Ulubione jedzenie Świeże bułeczki z marmoladą i kubkiem herbaty. Zachwycające.
Przyjaciele Jestem zadowolona z własnego towarzystwa i dobrej książki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz