środa, 15 maja 2013

Webarella?

Kojarzycie  Spiderellę? Przypomnę jej prototyp ukazał się na San Diego Comic-Con International w 2011. Jest córką Arachne, czyli człowiekiem-pająkiem. Na dole jej lalka w serii basic


Niedawno wybuchło też "zamieszanie", bo w serii Power Ghouls w komixie ze Spectrą pojawiła się postać podobna do niej.


No i jesteśmy u sedna. Znalazłam zdjęcie Spiderelly w serii Power Ghouls. Nie wiem, czy to oficjalana lalka, ale mi się podoba ;) Jest (oczywiście według mnie) dużo ładniejsza niż w serii basic. Ma świetne buty ^^ Możliwe, że w tej serii nazywa się Webarella.


A ty co o tym sądzisz? Podoba Ci się ta lalka?

6 komentarzy:

  1. Emily McCrazy :)15 maja 2013 17:22

    Wg mnie lalka Spiderelly w PG ma tylko jedną wadę;
    Ma dziwnie wypukłą twarz :(
    Czerwone plamki nad oczami wydać dużo bardziej niż w Basic :(
    Ale tak poza tym jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona nie nazywa sie spiderella tylko widowna spider widac to nad napisem waberella

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest napisane: Wydowna spider jako spiderella, po prostu inna nazwa

      Usuń
  3. TAK ALE WEBARELLA MA WADLIWE BUTY TE SREBNE DŁUGIE BO SA TAK TWARDE ZE NIEMOŻNA ICH WŁOŻYĆ JAK SIE JE ZDEJMIE Z LALKI ZPOWROTEM NA LALKE WEBARELLA WDOWNA SPIDER MAM JĄ

    OdpowiedzUsuń