czwartek, 30 maja 2013

Jescze więcej zdjęć Music Festival

Znalazłam kilka nowych zdjęć lalek z serii Music Festival. Wszystkie lalki mają "przepustki" zawieszone na szyi.


Arty z tej serii są super. Najbardziej podoba mi się art Abbey, ale lalka Venus.


Clawdeen Wolf

Według mnie Clawdeen ma fajną fryzurę i makijaż, ale nie podoba mi się kombinezon :/


Abbey Bominable

Abbey wygląda super,ale myślę, że bez tej opaski wyglądałaby fajniej ;) Ładnie jej w grzywce. Jej strój kojarzy mi się z latami 70-tymy w Ameryce.


Venus McFlytrap

Najwięcej znalazłam zdjęć Venus. Strasznie podoba mi się jej sukienka i buty. Może wyglądałaby lepiej gdyby jej kolor włosów nie był taki jaskrawy, ale i tak wygląda super ;)
Znalazłam też filmik z omówieniem lalki Venus (ale po francusku). Nie ma go w wyszukiwarce, więc tu jest link >KLIK<







Która z tych lalek podoba ci się najbardziej?

2 komentarze:

  1. Venus jest piękna gdy kupię lalkę Draculaura I Love Shoe to będe zbierała na Venus :3
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń