poniedziałek, 30 września 2013

Frights, Camera, Action! na DVD

Już wiemy jak będzie wyglądać okładka filmu "Frights, Camera, Action!" DVD. I przy okazji wiemy, że dostępna będzie od wiosny 2014 roku.
Draculaura wygląda świetnie :D Strasznie mi się podoba i jestem bardzo ciekawa jej lalki. Cleo też wygląda zabójczo *.* Pierwsza dziewczyna z lewej to prawdopodobnie... Viperine Gordon!
W tle widzimy przerobiony napis. Z "Hollywood" zrobili "Hauntlywood"


Co sądzisz o wyglądzie Cleo i Lali? A o Viperine?


3 komentarze:

  1. Co ty na kopie nagłówka ?
    http://spojrzeniemspectry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Lali na początku nie poznałam, taka jest piękna *O* Mam nadzieję, że wyjdzie jej lalka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku jest juz ta lalka Draci.
      Super nie moge sie goczekac kiedy wyjdzie w Polskiej wersji

      Usuń