sobota, 7 września 2013

Terrible music


Startujemy z nowym konkursem! Ten nazywa się "Terrible music".

O co chodzi?
W tym konkursie chodzi o przerobienie swojej ulubionego piosenkarza/ulubionej piosenkarki na jakąś postać Monster High, lub swoją oc.

Zasady:
  • konkurs trwa do 29 września do godziny 14:00 (nie przyjmuję prac po terminie)
  • prace wysyłajcie na ten gmail: sierra.evans65@gmail.com
  • KONIECZNIE napiszcie jaką gwiazdę przerobiliście i swoją nazwę
  • jedna osoba = jedna praca
  • praca może być zrobiona na base
  • praca może być wykonana TYLKO w paincie lib gimpie

To moja praca. Sierra jako Timo Sonnenschein (raper w zespole Panik). Wiem, że nie jest wybitna, ale chciałam tylko pokazać jak ma to mniej więcej wyglądać. Wy NIE musicie dodawać zdjęć, zdjęcia gwiazdy i tej strzałki (chyba, że chcecie).
W razie niejasności piszcie w komentarzu ;) 

11 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział,niestety teraz jestem zajęta nagłówkiem na moim blogu :( Może jeszcze zdążę wszystko zrobić :P Czas jest nawet długi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie można w realu... Już bym się brała ;) muszę zacEkać, aż tata naprawi mój komputer, to Gimpa ściągnę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A można zrobić nową OC jako właśnie taką gwiazdę? (Mniej wiecej tak, jak All zrobiła na MMH w Be A Monster Pop Star?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo rozumiem...

      Usuń
    2. Dyli chodzi o to, że chciałaby zrobić OC na gwiazdę, a nie postać już istniejącą.

      Usuń
    3. Właśnie, dzięki anonimie :)

      Usuń
  4. Akurat mam zapalenie oskrzeli więc mogę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokp ja tez zrobie prace akurat jestem chora wiec zrobie prave :-*

    OdpowiedzUsuń