niedziela, 1 września 2013

Nowa seria?

Znalazłam zdjęcia... nowej serii Monster High? Nie jestem pewna. Według mojego źródła, seria miałby się nazywać New Scaremester. Według mnie świetna nazwa ;)

Jak widać Frankie znowu miałaby niebieskie włosy. Z obrazka można wywnioskować, że będzie kibicowała drużynom sportowym Monster High, razem z Venus.


Jinafire Ma świetne włosy.Fajnie byłoby zobaczyć jej lalkę. Clawdeen ma naprawdę szałowe ciuchy, ale fryzurę jak w serii School's Out.



Myślisz, że to może być nowa seria MH? Podobają Ci się upiorki w tych wydaniach?


3 komentarze:

  1. Super by było gdyby wyszła Jinafre, Mam już całą serię Scaris tylko jakoś Jinafre nie, więc kupię sobię tą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sceremaster to Jin i Deena. A Ven i Fran z Ghoul Spirit - serii w której powstanie lalka Wolnego Moe ^^

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a z Gholul Spirit oprócz nich i Moe jest jeszcze Ghoulia, która była pokazana razem z nim na Comic Conie

      Usuń