środa, 23 października 2013

Art Class w pudełkach!

Znalazłam zdjęcia lalek Art Class w pudełkach! Podobają mi się pudełka z tej serii. W tle widać półkę z farbami i pędzlami. Do każdej upiorki dodamy jest obraz lub inna rzecz, jaką zrobiły. 
Art Draculaury jest słodki ^.^ Nie mogę doczekać się więcej zdjęć lalki w tej serii.


Na arcie Abey wydaje się być starsza. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.  Nie traci jednak na uroku ^^


Art Robecci   przypomina jej art w serii Basic. Na tym zdjęciu lalka podoba mi się. Czekam na więcej zdjęć ;)


I na koniec dobrze mam znany obrazek Skelity. Art jest śliczny, lalka też nawet ładna. Pod tym kątem i zasłoniętą połową lalki nie mogę odpowiedzieć, czy lalka podoba mi się, czy nie :/


A Ty co myślisz o tych lalkach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz