niedziela, 20 października 2013

Nowe serie, już w styczniu 2014!

Znalazłam zdjęcia lalek w nowych seriach w oficjalnych pozach. Za granicą wejdą do sprzedaży w styczniu 2014 roku.
  
Secret Critters
Zwierzęta będą mogły "dotrzymać tajemnicy". Jeszcze nie wiem jak, ale jestem ciekawa. 


 Secret Creepers
 Jest to miejsce dla zwierząt "w których mogą być ukryte tajemnice".


Z mojego źródła wynika, że zwierzętom będzie można powiedzieć sekret (lub one będą jakiś znać?). Zwierzęta będą mogły prawdopodobnie "krzyczeć". Wyjmując smycz tajne mogą być udostępniane innym zwierzęciu. Wiem, że wyjaśniłam to chaotycznie, ale tak to jest, gdy próbuje się przetłumaczyć z obcego języka :/



 Art Class
W tej serii upiorki wykażą się talentem plastycznym.


W przetłumaczeniu na polski tytuł tej serii brzmi "Światło z przerażeniem na...". Akcesoria są powiązane z serią "Frights, Camera, Action!".








Podobają ci się te lalki i pomysły?


1 komentarz:

  1. Na artach wyglądają super, jestem bardzo ciekawa, jakie odgłosy bedą wydawały zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń