piątek, 11 października 2013

Zdjęcia z Comic-Con 2013

Oto kilka zdjęć z Comic-Conu, który zaczął się wczoraj.



Ghoul Spirit
Frankie i Venus strasznie mi się podobają.  Cieszyłam się, kiedy było wiadome, że powstanie w tej serii jeszcze Spectra...  Trochę się rozczarowałam. Strój mi się podoba, ale usta są zdecydowanie za ciemne. Może żeby zmienić zdanie, będę musiała zobaczyć jej lalkę na wyraźniejszym zdjęciu?


 Coffin Bean
 Nareszcie doczekaliśmy się kolejnej serii z Toralei ;) Podobają mi się arty upiorek (najbardziej Abbey).


Sweet Screams
 To jakaś seria związana ze słodyczami? Czy tylko ja widzę latające "cukierki"? Poza tym obramówka, wygląda jak lizak. Poza tym "sweet" z nazwie, czyli "słodki". Lalki z tej serii podobają mi się (chętnie zobaczyłam więcej lalek w tej serii :D). Art Draculaury jest boski ^.^ Strasznie mi się podoba.



 Picnic Casket
Czyli seria z Frankie i Jacksonem. Podoba mi się art Jacksona, ale jak pewnie wiecie nie przepadam za lalkami chłopaków. Co do Frankie: zwyczajny, prosty strój. Podoba mi się jej uczesanie.


 Black Carpet
Nareszcie możemy zobaczyć lalkę Viperine (pierwsza z lewej). W tej serii powstanie jeszcze Operetta, Lagoona i Draculaura. Strój Operetty nie jest zły, ale nie podoba mi się grzywka i innym kolorze :/ Lagoona jest śliczna ^.^ Czekam na więcej zdjęć tej lalki.


Clawdia, Honey i... Elissabat!!! Świetna lalka. Zakochałam się Styl gothic i fiolet.


Na tym zdjęciu lepiej widać Draculaurę i Clawdeen. Obie wyglądają ładnie ;)


Art Class
Cóż Robecca i Skelita nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia :/ Nie za bardzo mi się podobają.


Draculaura na tym zdjęciu wygląda, jakby patrzyła się na nas z byka o.0 Ale to przez ujęcie. LalkaAbbey mi się podoba.


 New Scaremester!
 Catrine wygląda trochę jak urzędniczka, ale podoba mi się. Jinafire nie ma sukienki jak na arcie w gazecie. Chyba bardziej podobałaby mi się w sukience. Ten stój nie za bardzo mi się podoba. Clawdeen na arcie miała fryzurę jak w School's Out, ale na szczęście lalka ma inną. Podoba mi się ta lalka.


 Podobają Ci się lalki na Comic-Con? Które najbardziej?


1 komentarz: