czwartek, 3 lipca 2014

Lalki 5-paku zapakowane + zdjęcia promocyjne

5-pakwszedł już do sprzedaży. Pierwszy raz możemy też zobaczyć lalki zapakowane.


Podobają mi się arty ucznów MH. Wszyscy wyglądają świetnie. Największe wrażenie zrobiła na mnie Gilda i Scarah.


Pojawiły się też nowe zdjęcia promocyjne. Podoba mi się art Gildy, ale z lalką gorzej. Nie podoba mi się to, że jej twarz tak świeci, no ale przecież złoto musi świecić... 





Cleo bardzo ładnie w krótkich włosach. Sukienka jest świetna. Niby prosta, z bandaży, a jaka ładna.





Uwielbiam wysoki kucyk Scarah *.*  Jak na razie Scarah w tej serii podoba mi się najbardziej.





Lagoona jest śliczna w tym 5-paku ^.^ Sukienka, włosy, buty... wszystko wygląda genialnie!






Wolny Moe też wygląda spoko. Podoba mi się jego fryzura. Pasuję do niego.





A Tobie która z tych lalek podoba się najbardziej?

1 komentarz: