czwartek, 24 lipca 2014

Zdjęcia z San Diego Comic-Con 2014

Już dzisiaj pojawiły się zdjęcia z Comic-Conu 2014!

 Zacznij od nowej lalki Rochelle i ... jej chłopaka Garota! Zacznijmy jednak od Rochelle. Miętowe włosy to ciekawy pomysł. Chciałabym zobaczyć ją w takich włosach, ale rozpuszczonych. Przeraża mnie trochę ta róża, która jest prawie jak jej głowa!


No cóż, lalka Garota nie podoba mi się. Ale on ma podobać się Rochelle, a nie mi ;)



Coffin Bean
Dobrze znamy już te lalki, wielką nowością nie są. Uważam, że dobrze wyszły Mattel, każda z upiorek jest ładna. Nawet do Twyli się przekonałam.




4-pak Wolfów
Bardzo podoba mi się ta seria z Wolfami. Najbardziej podoba mi się Clawdia i Howleen. Są genialne!



Ghoul Chat
Nowa seria o której wiedzieliśmy wcześniej z Rochelle i Catrine. Podoba mi się pomysł, ze słuchawkami. Z tych dwóch lalek wolałabym Catrine. Bardzo ładna jest w tej serii. Rochelle też jest niczego sobie. Mam nadzieję, że powstanie więcej lalek w tej serii.


Swim Class
Nie byłam przekonana do kolejnych lalek z tej serii, ale muszę przyznać, że myliłam się.Po zobaczeniu tych zdjęć stwierdzam, że są naprawdę urocze. Największe wrażenie zrobiła na mnie Jinafire.



Lalki, które już znamy...






Inner Monster
Nie wiedziałam, że och opakowania są takie duże o.0 Strasznie podobają mi się ich arty. Cudowne są *.*





Monster Maker
 Ten pomysł uważam za jeden z najlepszych w całej historii lalek MH. O co chodzi? Możemy zaprojektować upiorkę, a potem urządzenie na zdjęciu poniżej rysuje po lalce! Na zdjęciach pokazany jest ten proces.









 



Jak widzimy jak zwykle będą pojawiały się nowości. Jestem bardzo ciekawa tych niespodzianek :D


Co sądzisz o nowych lalkach? Które podobają Ci się najbardziej?

2 komentarze:

  1. Jak chcesz mogę Ci wysłać zdjęcie Jennifier w pudełku żebyś dodała na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. A zauważyłaś że na sukience Wdowny jest fragment komiksu ( zdj. 13) a w 4-paku Wolfów Clowd
    ma złożone palce?

    OdpowiedzUsuń