środa, 16 lipca 2014

Wyniki konkursu

Tak, konkurs "New style of Gigi" lub "New ghoul with Zombie Shake" dobiegły końca. Pora na wyniki. 
Zacznijmy jednak od końca.

III miejce

Miejsce to zajęła Aleksadra Wolska i Cleo w serii Zombie Shake. Jest to jedyna praca zrobiona w gimpie, jaką otrzymałam.



II miejsce

To miejsce zajął rysunek Top Monsterki 15, który przestawia Gigi  Picture Day.



I miejsce

Wygrały  ex aequo dwie prace - Saw i Alekdy.De.Nile0707. Zacznijmy od Saw, która zrobiła Gigi w serii Swim Class. Bardzo podobają mi się włosy Gigi. Strój jest prosty, ale ładny.




Aleksa.De.Nile0707 narysowałam Frankie w serii Zombie Shake. Podoba mi się strój, jest bardzo pomysłowy i pasuje do Frankie. 




Chyba lubicie rysunkowe konkursy. Częściej organizować właśnie takie?

5 komentarzy:

  1. Ojejciu!! Dziękuję!! :)
    Saw

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo dziękuję za 3 miejsce :3 Jeszcze nigdy nie zajęłam tego miejsca i bardzo się cieszę ;DDD Praca Saw i Aleksy również bardzo mi się podoba. Top Monsterka 15 również ma super pracę.
    ~Niezalogowana Aleksandra Wolska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ^^ Pierwszy raz wzięłam udział w konkursie na Blogspot a już 2 miejsce, dzięki :)



    Top Monsterka 15

    OdpowiedzUsuń
  4. I miejsca ładne, praca Saw jest prosta, strój może nie porywa,ale "+" za oczka. Ładniutkie! :3 Brakuje mi tu cieniowania,bo jakoś tak niemrawo przez to się robi.
    Praca Aleksy z kolei ma u mnie "+" za pomysł, jednak brakuje mi tu tego cieniowania (ja wiem,wiem w obydwu pracach tak miało być itp.- to tylko moje zdanie!). I ta rączka za krótka.
    Ah, no i gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa z twojej strony, a co do uwag postaram się bardziej następnym razem :P
      Saw :)

      Usuń