wtorek, 16 kwietnia 2013

Bio Boo-Lu Cerone

Przetłumaczyłam bio Boo-Lu. Ale ostrzegam, że ostatnio cienko u mnie z angielskim.

Wiek: Szczęśliwa 13, plus jeden rok.

Rodzice: Phantom Cemetery Guardians (myślę, że to po prostu duch)

Zabójczy styl: Ubieram się w stylu punk, ponieważ kocham tą muzykę. Szpilki, zamki, guziki, naszywki, buty marki Dr. Martens... Kocham to! Mój znak rozpoznawczy to melon. Lubię też muszki i krawaty. Nie wyglądam dziewczęcą, bardziej jak wojowniczka.

Dziwaczna wada: Myślę, że jestem znana z tego, że jestem kiepską tancerką. Jak mogę być dobrą perkusistką i nie czuć rytmu w tańcu! Ja śpię i nie nie żyje...hehe. Żeby mnie obudzić potrzeba megatofonu.

Ulubione zajęcie: MUZYKA! Gram na perkusji w zespole rockowym. I również grać na keyboardzie i śpiewać. Piszę muzykę i uwielbiam chodzić na koncerty.

Zwierzak:  Mam psa ratunkowego nazwie Bandit. Pracuje dla schroniska i pomaga bezdomnym psom. Bandita nikt nie chciał. Ma wiele problemów lękowych związanym z jego strasznym życie. Ale dobrze radzi sobie w schronisku. Niektóre psy ładniejsze, ale Bandit jest dla mnie idealnym psem.

Najbardziej irytująca rzecz: Nie narzekać, proszę! Nie znoszę, gdy ludzie narzekają, zamiast naprawiać rzeczy. Użalanie się nad sobą doprowadza mnie do szału. Bądź silny i przejmuj kontrolę.

Sory, że tylko połowa, ale 2 część nie chce mi się włączyć :( 


P.S Podoba się nowy podpis?

1 komentarz: