poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Porady: Monster High OC - wzorki

Nicolette de High spytała się jak zrobiłam wzory na spodniach Victorii (post niżej).Nie umiem tłumaczyć pokarze, jak to zrobiłam (ale na przykładzie Nikki Moon).
1. Wkleiłam baze do mojej postaci (w tym przypadku Venus)
2. Narysowałam sukienkę.


3. Pomalowałam sukienkę na biało.

4. Wybrałam wzorek na sukienkę.


5. "Nałożyłam" postać na wzór. Pamiętajcie, że trzeba zmienić zaznaczanie.




6. Najbardziej czasochłonna robota, czy "obrysowanie" postaci i oddzielenie jej od wzorku.


7. Sukienka skończona ;)


Mam nadzieję, że pomogłam ;)


9 komentarzy:

  1. supeer podpis!
    mam pytanko: jak zrobić taki wzór w nowszym Paincie (2007)?
    bo go mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakiś, jakikolwiek! chodziło mi o to żebyś "przetłumaczyła" te porady na painta 2007, bo tam wszystko jest inaczej

      Usuń
  2. O rajciu! Nie wiesz jak mi pomogłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ja też robię o.c z "wzorkami". Tyle,że ja omijam ten krok z wycieraniem. Wystarczy pokolorować tło bazy zanim nałoży się wzorek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo pomogłaś. Gdyby nie było tego wpisu moja OC nie byłaby taka ładna jak jest.

    OdpowiedzUsuń