poniedziałek, 29 kwietnia 2013

New style of Twyla



Dzisiaj pierwszy raz na stronie Mój Cerberek... KONKURS! Nazywa się "New style of Twyla"


O co chodzi?
Twyla jest wyprodukowana w jednej serii, czyli 13 Wishes. Wy mielibyście za zadanie wymyślić strój dla niej w dowolnej serii.

Zasady:
  • jedna osoba może przysłać tylko jedną pracę
  • seria w której chcecie stworzyć Twylę jest dowolna
  • napiszcie w wiadomości swoją nazwę 
  • napiszcie w jakiej serii ją zrobiłyście 
  • nie narzucam Wam base'u, może być dowolny
  • praca ma być wykonana w paincie, albo gimpie
  • na ten gmail przysyłajcie: sierra.evans65@gmail.com
  • w temacie gmaila napiszcie albo "Konkurs", albo "New style of Twyla"
  • konkurs trwa do 31 maja (nie przyjmuje prac wysłanych po terminie)

W razie niejasności piszcie w komentarzach ;)


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedyś też zrobię taki konkurs ;)

      Usuń
    2. Szkoda, bo mam juz zrobiona prace na ten konkurs ;(


      bambka

      Usuń
  2. A można zrobić korzystając z obydwu programów

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: Czy następna edycja może być na kartkach?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział!
    No, w końcu zrobiłam 3 OC, a dwie z nich w dwóch seriach.
    Poradzę sobie. :)

    Jinafire Long :) z zapytaj.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy trzeba bendzie rysować na tej basie tywyle?
    Domka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było, gdyby miała taki sam kolor skóry i włosów, ale wygląd dowolny.

      Usuń
  6. wystartuje! postaram sie jak najszybciej zrobić

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy seria ma być taka jak w MH (Czyli np. Sweet 1600) czy można wymyślić swoją serię ?

    OdpowiedzUsuń
  9. weszłam za późno jprd

    OdpowiedzUsuń
  10. za też weszłam za późno aż o 2 lata :C

    OdpowiedzUsuń