poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Trochę o Twylii

Bio Twylii jest już znane! Oto one. Żródło http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Twyla_Tharp


Wiek 14
Zabójczy Styl Moi przyjaciele mówią mi, że mam mroczną osobowość. Wydaje mi się, że to przez to, że jestem postacią cienia... w każdym razie kocham ciemne błękity i głębokie fiolety, zwłaszcza gdy krwawią razem jak dym na wodzie.
Dziwaczna wada Jestem boleśnie nieśmiała i spędzam większość czasu śpiąc/ukrywając się pod łóżkiem, przez co trudno mi jest poznać nowych przyjaciół. No cóż, jest to po prostu dzień w życiu Boogie Mana.
Zwierzę Króliczek z kurzu i imieniu Dustin. Znalazłam go, kiedy wiatr dmuchnął nim we mnie, więc od razu go przygarnęłam.
Ulubione zajęcie Kocham przejmować koszmary normalsów, więc złe rzeczy od razu znikają. Czy można się nie zgodzić, że to dobra rzecz?
Najbardziej irytująca rzecz Gdy inne potwory nie rozumieją, dlaczego miałbym chcieć pomagać normalsom. Nie rozumiem tego, że jestem tam, aby ich straszyć. To naprawdę trudne marzenia dla podejrzanych umysłów. Aha i odkurzacze.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kocham psychologię, ponieważ
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Speech. Stojąc przed grupą potworów trudno mi przemawiać do nich tym, co mam na myśli.
Ulubiony kolor Blurple, czyli mieszanina niebieskiego i fioletowego. To bardzo różni się od purblue.
Ulubione jedzenie Koszmary, oczywiście!
Przyjaciele Howleen Wolf i Spectra Vondergeist

Znalazłam też zdjęcie pamiętnika Twylii.


Co sądzisz o charakterze Twylii?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz