poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowy art Catrine?

Znalazłam zdjęcia Catrine w nowej pozie (wiem, że jakość jest kiepska...). Podobno ma to być nowy oficjalny art Catrine (to nieoficjalna i niepotwierdzona informacja!). Według mnie to dziwne, że mieliby zmieniać oficjalny art. Z drugiej strony, na arcie Catrine nie było widać jej twarzy, może dlatego postawili to zmienić?
Ten art bardzo mi się podoba ^^ Widać twarz Catrine. No, co mogę powiedzieć... po prostu jest śliczna ;)



Podoba Ci się ta poza Catrine? Myślisz, że to może być jej nowy oficjalny art?


10 komentarzy:

  1. Boska! Oby to był nowy oficjalny art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałem w komentarzu we wcześniejszym poście uważam że jest śliczna ale z zamianą to już lekka przesada :/
      Do Olki MH: Jak już dajesz info MMH to proszę cię abyś samodzielnie wyszukiwała nowinki-.- Chodzi mi o pomyłke na tyle opakowania 4-packu GNO. Bo to ja napisałem ta nowinkę dla Sierry pod poprzednim postem Nie, że chce wejść w ostrą kłótnię po prostu ostrzegam. Jeśli sama znalazłaś tą nowinką to przepraszam, ale będę musiał szukać dowodów *le mina szpiega*

      Derick Blackwid

      Usuń
    2. Ok, przyznaję się bez bicia xp
      Przepraszam, więcej tak nie zrobię. Nie chciałam, by ta informacja się zmarnowała, bo Sierra i tak nie pisze postów o tym,co jej dostarczasz... Nie obraź się ale radziłabym Ci zająć się dawaniem nowinek komuś, kto tego chce i je wykorzystuje, tutaj marnujesz swój talent szpiega xP

      Usuń
    3. Do MMH nie mam 100% pewności. Właściwie już im raz podałem nowinkę tą co tu została nie wykorzystana i nic :/ Do innych blogów nie będę dodawać bo nie chce mi się. A Sierra nie wie co traci nie pacząc no moje komy ;) ale nie będę się naprzykrzał^^ Podejrzewam że i tak nie zrezygnuje z dodawania komów z nowinkami *.*

      Derick Blackwild

      Usuń
    4. Wiesz, ona po prostu chce być samodzielna i sama "pracować" na swoje posty

      Usuń
    5. No i się potwierdziło to co mówiłem - rano napisałem kolejną nowinke na MMH i nawet komentarz się nie opublikował ;( Tak wiec koniec z dodawaniem nowinek na My'u bede musiał sie wyżywać na tym blogu xD Olka wiele razy to słyszałem i mam nadzieje ze już nigdy nie usłyszę tego z twojej klawiatury ;_;

      Derick Blackwild

      Usuń
    6. Derick, czytam twoje komy i wiem "co tracę" XD Olka ma rację, że chcę "sama pracować na swoje posty". To ja powinnam szukać nowinek dla Was, a nie Wy dla mnie ;) Jeśli chcesz, to pisz o nowościach w komentarzach, ale ja i tak piszę tylko o tym co sama znajdę (wyjątek Veronica Von Vamp, za co jeszcze raz dziękuję ^^).

      Usuń
    7. I to mi się podoba*o* Chodzi mi o Veronice nie tylko ze względu na to że uznałaś ta nowinkę xD ale, że ciągle zauważasz że to ja ci ją podałem. ciągle mi za to dziękujesz(zupełnie bez potrzeby xD). To zupełnie inaczej niż na My'u. na końcu napiszą malutkim druczkiem Za info Dziękuje...-.- A ty prosto z mostu na początku grubymi literami: Dzięki Derick ;D Chyba przez to że mnie tak rozpieściłaś daje ci tyle info O.o

      Derick Blackwild

      Usuń