poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wyzwania Monster High - wyniki

Nareszcie, już mogę ogłosić wyniki konkursu Wyzwania Monster High ^^

I miejsce
Wygrywają ex aequo Aleksa.De.Nile0707 i Zozolek9. Aleksa.De.Nile0707 miała zrobić Spectrę Ghouls Rule, a Zozolek9 Abbey Sweet 1600. Obie prace wyszły świetnie.




II miejsce
To miejsce zajęły dwie osoby: Derick Blackwild i Dyla Threefive. Derick zrobił Operettę Ghouls Night Out, a Dyla Venus Dawn Of The Dance.




III miejsce
Na trzecim miejscu są dwie prace z  Toralei ;) Niki Stripe miała zrobić Toralei Dead Tired, a Emily McCrazy :) Roller Maze (rolki mają 4 koła, ale Emily zaszalała i Toralei ma 7 :D).




Wyróżnienia





Podobały Wam się "Wyzwania Monster High"?


18 komentarzy:

  1. A dostałaś moją pracę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za 3 miejsce:D, i gratulacje dla innych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jechałam suwakiem na duł, byłam przy 3 miejscu.. KURDE! NIE Zajmę żadnego miejsca. A tu wyróżnienie! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :-)
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzopiekniedziękuje^^

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  6. Konek super tylko moja praca chyba nie doszła. Jestem załamana, bo nie ma jej w pracach konkursowych i teraz snuje się tylko po moim Gmailu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Emily McCrazy :)27 sierpnia 2013 10:10

    Dzięki za 3 miejsce!
    Wiem, zaszalałam z kółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strrrasznie dziękuję za 1 miejsce :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace :) najbardziej mi się podobają dzieła Aleksy, Emily McCrazy i Dericka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much ;* A ty brałaś udział? *le mina szpiega* xD. po prostu chce ocenić ;D w sensie że nie uważam że jestem lepszy tylko chce obejrzeć twoją pracę tak jak ty obejrzałas moją i oceniłaś. Hy hy ^^" lepiej się zamknę *v*"

      Derick Blackwild

      Usuń
  10. Dziękuje bardzo za 1 miejsce ale jest tam błąd :( Aleska napisałaś pod moją pracą zamiast Aleksa :(

    Ally

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo dziękuję, mam podniete, pierwszy raz ^^

      Usuń