poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Toralei Stripe - nowe zdjęcia

Znalazłam nowe zdjęcia Toralei w serii Power Ghouls.

Jej lalka jest śliczna ^^ Moim zadaniem najlepsza z całej serii.




Co prawda nad buty mogłyby... nie przypominać tak kaloszy, ale i tak wygląda super ;)








A skoro już nowa o Toralei, znalazlam buty i pasek które prawdopodobnie należą do niej w serii Ghouls Alive.


Buty wyglądają jak w serii Basic, ale wszystkie lalki z tej serii były ubrane jak w serii Casic.


Co sądzisz o Toralei Power Ghouls? A o pomyśle z Toralei Ghouls Alive?

4 komentarze:

  1. Toralei Power Ghouls będzie moja! Tylko jedyne co mnie w niej irytuje to buty i ten stojak, ale zawsze można wymienić go z innym ;P

    Co do Ghouls Alive, to zastanawiam się co Torrka będzie tam robić - miałczeć? drapać? Buty są identyczne, a pasek tak średnio podobny. W sumie chciałabym ją mieć, bo to moja ulubiona postać... ale sama już nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisłałaś Casic a nie Basic chyba że chodziło o Clasic ;D
    Howie

    OdpowiedzUsuń
  3. Toralei Bossskaa *0* Jesli chodzi o nia w serii GA to napewno nie bedzie wielkiego szału. Mnie buty mało interesują - bardziej lalka które je nosi :) to Viperine *o* Nie moge sie jej doczekać

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lalka jest bosssssska! Muszę ją mieć!!!!!!!!
    Buty... no co mam powiedzieć, po prostu Basic,
    a pasek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń