sobota, 3 sierpnia 2013

Mini-konkurs - "Ubierz Catty Noir"

 Jest to "Mini-konkurs", ponieważ praca nie wymaga nie wiadomo jakich umiejętności, a poza czas trwania jest krótki. Już kiedyś wpadłam na tego typu pomysł (tak samo jak cerberkaV XD).

O co chodzi?
W pierwszej edycji "Mini-konkursu" macie za zadanie ubrać Catty Noir w tej ubierance >KLIK<. Podium zdobędą te stylizacje, które spodobają mi się najbardziej ;) Myślę, że mogą być nawet 3 miejsca pierwsze, czy drugie.

Zasady:
  • prościzna: ubierzcie Catty tak jak chcecie
  • wyślijcie na ten adres -------> sierra.evans65@gmail.com
  • nie można zmienić kolorów w paincie czy gimpie
  • w mailu napiszcie swoją nazwę
  • macie czas do 7 sierpnia do 14:00
  • postaram się, aby wyniki były dzień po zamknięciu konkursu
W razie niejasności, piszcie w komentarzach ;)


9 komentarzy:

  1. Może zrobię jak mnie leń nie dopadnie xD.( jesli chodzi o konkursy zaproponowałam trochę w zakładce "Konkursy"

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  2. A można dodać napisy w tle? np. Catty! albo Super star.


    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz... Tylko żeby jej nie przysłoniły.

      Usuń
  3. Emily McCrazy :)4 sierpnia 2013 13:11

    Upiorystycznie! Kocham takie konki! Zrobiłam pracę i wysłałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przechwalając się (XD) pomysły, które wymyślamy razem z Sierrą są najlepsze na swiecie

    CerberkaV (genjósz xD)

    OdpowiedzUsuń