sobota, 22 czerwca 2013

My dear diary...


Wiem, że poprzedni konkurs jeszcze się nie skończył, ale mam pomysł na kolejny ;) "My dear diary..." to konkurs w którym macie za zadanie napisać notkę z pamiętnika wygranej postaci Monster High.

Zasady:
  • w tej edycji "My dear diary" chodzi o napisanie notki z pamiętnika, ale notka MUSI być związana z wakacjami
  • możecie napisać najwyżej 2 notki (np. 13 lipca, 16 lipca)
  • żeby konkurs w ogóle się odbył muszę dostać 3 prace
  • musi to być postać Monster High, nie OC
  • konkurs trwa do 17 lipca
W razie niejasności, piszcie w komentarzach ;)

P.S Mam gotowy jeszcze jeden konkurs, chcecie, żeby już wystartował, czy wolicie, żebym poczekała?


10 komentarzy:

  1. Zrób kolejny!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konek, ale ja nie mam weny do pisania, wolę konkursy rysunkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie nie powinnaś startować z kolejnym bo wtedy mało osób może wziąść udział w tych co są na bierząco. Ale to twoja decyzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się Lorraine!! Nie wiem czy wystartuje w tym konie, bo teraz robie na You Scary Ghoul. Potem muszę zrobic na Scary Future Violci na MMH, potem jak dam radę to na small lovers u Żożo no jesli się wyrobię to na ten, ale wszystko pokrzyżuje fakt, że pojawi się następny konkurs i z któregoś będę musiała zrezygnować-.-"

      cerberkaV

      Usuń
  4. zrób kolejny pisała kornelisa:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Emily McCrazy :)24 czerwca 2013 12:34

    Czy pracę można zrobić w paincie, żeby był lepszy efekt?
    Można dać zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby było po prostu napisane. I tak będę oceniać treść, a nie wygląd.

      Usuń
    2. Czy mamy wysyłać na Email twój jak tak podaj :D

      Usuń
    3. Sory, zapomniałam podać sierra.evans65@gmail.com

      Usuń