niedziela, 21 lipca 2013

Wyzwania Monster High!

Tak jak obiecałam, kolejny konkurs ;) Tym razem są to "Wyzwania Monster High!"

O co chodzi?
W tym konkursie, Wy zgłaszacie swój udział w konkursie pod tym postem, a ja Wam pisze jaką pracę macie wykonać. Np. Gigi Picture Day, własną postać, czy własną serie.

Zasady:
  • nie zmienię zadania jakie dałam na początku, więc proszę Was, nie piszcie "Ale ja chce coś innego!", "Zmienisz mi wyzwanie?"
  • zgłaszać możecie się do 16 sierpnia
  • jeśli ktoś zgłosi się 16 sierpnia ma czas do 26 sierpnia, żeby wysłać mi prace
  • jeśli ktoś, kto zgłosił się 16 sierpnia wyśle mi prace wcześniej, wyniki będą wcześniej
  • nie przyjmuje prac po terminie
  • jeśli komuś nie będę podobało się jego zadanie i będę chciał zrezygnować, niech napisze, że rezygnuje (ale taka osoba nie będzie mogla wziąć udziału w tej edycji konkursu)
  • można kożystać z base'u
  • w mialu podajcie swoją nazwę, oraz wyzwanie jakie Wam dałam 
  • technika dowolna
  • prace przysyłajcie na ten gmail -------> sierra.evans65@gmail.com

W razie niejasności piszcie w komentarzu ;)

125 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :D

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własna postać. Jakbyś mogła w mailu podać jeszcze jakim jest potworem i (jeśli chcesz) jak się nazywa.

      Usuń
    2. Oki-Doki =^.^=

      Zuzella96

      Usuń
  2. zgłaszam się!

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Chloe darkness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rochelle Dot Dead Gorgeous

      Usuń
    2. Ok
      Chloe Darkness

      Usuń
    3. A do kiedy mogę zrobić?
      Chloe Darkness

      Usuń
    4. Do końca konkursu. Dobrze by było mieć prace na 16 sierpnia.

      Usuń
    5. Już wysłałam
      Chloe darkness

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miałam już,ale mi się komputer zaciął i skasował. Mam pecha x.x postaram się zrobić 2 raz :x

      Usuń
  5. Zgłaszam się :P

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się !!!

    frankiee123

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz to widzę, dziwne..

    pozdrawiam
    O kulturze

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką techniką wykonujemy? komputerową*.*?

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    Niezalogowana OlkaMH

    OdpowiedzUsuń
  11. Emily McCrazy :)22 lipca 2013 13:09

    Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można zrobić rysunek na kartce?

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie

    Spectra112

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się


    Venus McFlytrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus Dot Dead Gorgeous

      Usuń
    2. A można z base'm

      Venus McFlytrap

      Usuń
    3. Ajaj Ja mam hotmail a Ty gmail


      Venus McFlytrap

      Usuń
    4. Można zrobić na basie.

      Usuń
    5. Wycofuje się

      Venus McFlytrap

      Usuń
  15. Zg się.
    Och! Jak ja bym chciała, żeby... Zresztą jak powiem, co bym chciała, to pewnie mi tego nie dasz, więc zamknę buzię na kłódkę. :x

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!

    Dawna Tia de Nile i Hailey Fire teraz:
    Suzanne Ghost, Victoria Justice

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Natuxd

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zg się! Bardzo chciałabym jakąś Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekaj,czekaj! Jak zgłosiłam się 21 lipca,to mam czas na wysłanie do 31 lipca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ty masz czas do końca konkursu. 10 dni daje na zrobienie pracy osobie, która zgłosi się 16 sierpnia.

      Usuń
    2. Aaaa. Pytałam się tylko,bo nie miałam pewności.

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszać sie. Mogłaby być Venus? Dzięki za uwage

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Kurde, nie mam weny na tą Abbey, a nie chcę się wycofywać ;-; Możesz mi dać inną? Tylko pytam... nie wycofuję się...

      Usuń
    5. Ta, jasne, ty weny na nią nie masz! A to cos na Twoim profilu G+ to co? Tia, brak weny, jasne... Jak to był brak weny, to ja sie boje, co ty byś zaprojektowała jakbyśmy ja miała! :P

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się .

    OdpowiedzUsuń
  28. Umnie konkurs!Nowinki Monster High http://nowiniki.blogspot.com/
    :) reszte na mojej stronie

    OdpowiedzUsuń