wtorek, 19 listopada 2013

Ghoul Spirit - zdjęcia promocyjne

Oto zdjęcia promocyjne lalek z serii Ghoul Spirit. Na pierwszy ogień: Wolny Moe. Strój podoba mi się, ale według mnie ma za jasne usta. Nie podobają mi się też włosy :/



Lalka Frankie podoba mi się. Ładnie jej w grzywce. Tylko ta sukienka jest trochę za krótka. Podoba mi się pomysł z tymi butami.


Sądzę, że ta lalka Spectry to dno. Spódnica (czy sukienka?) nie pasuje do czarnej koszulki. Poza tym te buty... "Wściekły" róż. Obcasy nie za bardzo pasuję do "sportowej" serii. 



Ta lalka podoba mi się. Venus wygląda ślicznie ^^ Ma taką małą grzywkę,  która dodaje jej uroku. Tylko może buty mogłyby być czarne. Ale lalka i tak bardzo mi się podoba.



Podobają Ci się te lalki?


4 komentarze:

  1. Zapraszam na nowego bloga :)

    http://verca-mhtf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta "sukienka" Frankie to spudniczka a buty są z dawn of the dance tylko że przemalowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spectra ghoul spirit ma buty z ddg przemalowane a ta sukienka jest zrobiona na podstawie tej z basic

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twoją opinią lalki Venus się zgodzę tylkota tuba coś mi niepasuje

    OdpowiedzUsuń