niedziela, 5 stycznia 2014

Catty, Honey i Operetta w nowej serii

Ostatnio widzimy dużo nowości. Mówiłam 2014 = dużo nowych serii ;D Niedawno ukazały się zdjęcia jeszcze jednej nowej serii Monster High. Są w niej: Catty, Operetta i Honey.
Kiedy patrzę na książeczkę obok lalki pierwsze co przychodzi mi do głowy to magazyn z modą.Widzimy na niej wszystkie lalki z tej serii. Może upiorki zostały redaktorkami?
Nie podoba mi się uczesanie Catty. Ten koczek z którego jeszcze wychodzi kucyk... nie przemawia to do mnie. Strój jest prosty, nawet ładny... Za całokształt dałabym tej lalce 6/10.


Druga seria w której jest Honey ;) Tak jak w Basic ma burzę loków, ale tutaj są upięte w kucyk. Strój bardzo mi się podoba (jest po prostu świetny), ale kompletnie nie pasuję do Honey. Już wiemy, że w paskach jej nie najlepiej :( Dałabym ten strój np Elissabat, Rochelle lub Viperine.


Operetta w nowej serii nie wyróżnia się z tłumu. Może dlatego tak mi się podoba. Najzwyczajniejsze w świecie rozpuszczone włosy, z uroczą kokardą i prosty strój. W lalkach MH ceni się oryginalność, ale czasami najbardziej podobają się te proste rzeczy :D Z tej serii to właśnie Operetta podoba mi się najbardziej.


A Ty co sądzisz o tych lalkach? Która podoba Ci się najbardziej?


P.S Na konkurs "Gala FCA" dostałam 4 prace, a żeby zorganizować konkurs muszę dostać 5. Brakuję mi  jeszcze jednej. Konkurs trwa do 11 stycznia. Dla zainteresowanych konkursem link >KLIK<

4 komentarze:

  1. A mi się Catty podoba. :3 Uielbiam ją i jak kupiłam pierwszą jej lalkę to sobie powiedziałam, że bęe miec wszystkie catty, tak więc i zrobię. <D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba Catty .Niewiem dlaczego jakoś lubię tę postać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Operetta jest zaje*ista. Te proste stroje całkowicie są , moim zdaniem, idealne. Sama bym sie w taki ubrała !
    Pozdrawiam Nysia ;)

    OdpowiedzUsuń