sobota, 11 stycznia 2014

Gala Frights, Camera, Action! - wyniki


Nadszedł czas, na ogłoszenie wyników konkursu "Gala Frights, Camera, Action!" :D

I miejsce
Konkurs wygrały dwie osoby: Lorraine Torres i Rochelle Love. Obie prace mnie zachwyciły i nie mogłam się zdecydować. Venus i Abbey wyglądają naprawdę oryginalnie. Dziewczyny, świetna robota :D




II miejsce
To miejsce ląduje do Derka Blackwilda, który wykonał Viperine w tej serii. Strój różni się od tego w którym została ona wykonana, więc wszystko się zgadza ;)



III miejsce
Miejsce 3 należy do natalii B. natalia zrobiła Catrine w tej serii.Choć kontuery sukienki mogły być lepiej zaznaczone, to praca i tak mi się podoba.



Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie prace, jakie do mnie przyszły, zapraszam do zakładki "Prace konkursowe".

13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję ^^ Widzę, że mój popisowy cień został ściągnięty ;P XD Super prace na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz konkurs fotograficzny?
    Bylo by super!

    OdpowiedzUsuń
  3. *Ten komentarz jest jak na mnie dość krótki, aczkolwiek może wydać Ci się bardzo długi.* Szczerze mówiąc, to praca Lorr jest dobrze wykonana, bardzo dokładnie, dopracowała ona u Abbey każdy szczegół. Jednakże sam zamysł nie jest jakiś powalający. Strój jest taki... Jest bez szału, barakuje mi tu jakiegoś kultowego "BUM!" xD Dużo bardziej, trafiła do mnie praca Rochelle Love, w Abbey wykonania Lorrki, mi czegoś brakuje. To właśnie dowodzi (nie mówię,że Lorr tak mówi, bo nie mówi absolutnie),że to,iż rysuje się w gimpie, to nie jest jakiś "szpan na mieście xD". Aczkolwiek Lorraine dobrze się spisała, Rochelle jeszcze lepiej (nei miałam pojęcia,że ma się w paincie takie możliwości!). Ocenię jeszcze pracę Dereka (Ach, przepraszam: Jego Psychiczności, bądź Jedwabisotści, ale już nie pamiętam xD)
    Derek, dobrze to rozrysował, na prawdę. Włosy do mnie jakoś nie trafiają,ale kocham Viperine- więc spoko :) Praca jest ładna, jeżeli czujesz się dobrze w podstawowym paincie, spełniaj się w nim dalej xD Co do III miejsca, jest beznadziejne, jeżeli użytkowniczka Natalia nie umie używać gimpa (to chyba jest gimpie, co nie??) to niech włączy sobie jakiś poradnik, albo niech zajmie się paintem. W gimpie pędzli się tak wgl nie używa! "Lasso" (że tak powiem xD) się kłania xD I warstwy! No :D Jedyne co mi się podoba, to włosy (a właściwie, tylko brush jakiego użyłaś do zrobienia "połysku" na włosach ._.) No, ja miałam wziąć udział,lecz nie wyrobiłam się z pracą xD Rysowałam Twylę, byłam zadowolona z efektu. To chyba tyle :) I tak gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odniosę się do tego komentarza.
      Uważasz, że moja praca nie ma "Bum!". To w takim razie praca Rochelle ma? Nie mówię, że jej grafika jest zła, ale chyba widać różnicę poziomu kreatywności w tych pracach.

      Usuń
    2. Mi się bardziej podoba praca Rochelle, to jest moje zdanie- mam prawo je wyrazić :)

      Usuń
    3. Nie chcę żebyś moją opinię odebrała w negatywny sposób, bo w pełni zasługujesz na I miejsce.

      Usuń
    4. Ja również nie chcę się z Tobą kłócić :) Jednak mi nie chodzi o to, że bardziej podoba Ci się całokształt pracy Rochelle, tylko, że nazwałaś moją ''bez Bum!'' mimo tego, iż praca mojej konkurentki jest od tego ''Bum!'' o wiele bardziej oddalona, jeśli chodzi o strój.

      Usuń
    5. Lorr nie bądź nie miła obrażasz pracę rochelle

      Usuń
    6. (Po raz pierwszy Lorraine Torres użyła wobec mnie jakiejkolwiek buźki, a więc radujmy się tym xD)
      W sumie masz rację, ale zresztą zauważyłam,że najlepiej prace wychodzą Ci, kiedy nie korzystasz z bazy ;P Ale, jakoś po prostu bardziej trafiła do mnie praca Rochelle Love xD Ale mnie na serio trudno zadowolić, uwierz xD No, ja też nie chcę się kłócić, tylko nie będę już usuwała komentów itd. bo mi się go długo pisało xD ^^ Nom, to tyle :D

      Usuń
    7. Bo mi się prac na bazach nie chce robić, to dlatego xD Najczęściej robię je ''byle było'' :P Jednak grafiki na bazie w Paint'cie wychodzą mi całkiem nieźle :P

      Usuń
  4. Praca natali b wygląda prawie identycznie jak rarity z mlp !!!

    OdpowiedzUsuń