środa, 22 stycznia 2014

Comic Con 2014!

Doszły mnie słuchy o tegorocznym Comic Conie. Jeśli moje źródła się nie mylą, to Comic Con odbędzie się w San Diego, od 18 - 20 lipca. Kurczę, długo trzeba będzie czekać :/ Ale warto. Bo właśnie tam, (prawdopodobnie) odbędą się "premiery" następujących serii i lalek:

Picture Day
  • Meowlody&Purrsephone

Power Ghouls:
  •  Venus McFlytrap
  • Abbey Bominable
  • Draculaura 
  • Robecca Steam
  • Wydowna Spider
 
Freaky Double 4-pak
  • Cleo DeNile&Deuce Gordon i Ghoulia Yelps&Wolny Moe
 
Happy Howlidays!
  • Abbey Bominable
  • Frankie Stein
  • Spectra Vondergeist
  • Rochelle Goyle 
 
Horrorjuku Ghouls
  •  Draculaura
  • Cleo DeNile
  • Frankie Stein
 
America's Next Top Monster (The HeX - FACTOR)
  • Nefera DeNile
  • Toralei Stripe
  • Clawdeen Wolf
  • Draculaura
 
 Horrific Picnic
  • Operetta
  • Lagoona Blue
  • Clawd Wolf
  • Gil Webber
 
Creepy Cute Couples 2-pak
  •  Bram DeVein&Gory Fangtell
  • Strachu&Robecca Steam
 
Basic 5:
  • Viperine Gordon
  • Niewidzialny Billy
  • Many Tour
  • Jane Boolittle
 
WIZARD OF OGRE
  • Venus McFlytrap - Dorota
  • Robecca Steam - Robot
  • Ghoulia Yelps - Strach na wróble
  • Howleen Wolf - Tchórzliwy Lew
  • Elissabat -  Zła Królowa (lub jej córka)

Co sądzisz o zapowiedzianych nowych seriach?


4 komentarze:

  1. Proszę cię o sprostowanie informacji ^^ Te serie były "zapowiedziami" z wakacji 2013r. Nie były one prawdziwe i raczej nie są nadal :/ Jeśli jestem w błędzie, bardzo przepraszam, ale bez wiarygodnego źródła nie będę przekonany do tych serii .___. Podaj jakąś stronkę potwierdzającą ^...^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam "prawdopodobne" w nawiasie. Wiem, że o lalkach w tych seriach słyszeliśmy wcześniej (nawet posta o tyvh seriami mam...). Pożyjemy zobaczymy czy są prawdziwe czy nie ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, no bo już o niej wiemy... Ale tak było podane, więc napisałam.

      Usuń