wtorek, 21 stycznia 2014

Jestem już rok w Wami!

Ten blog prowadzę już okrągły rok! ^.^ Przez ostatni rok napisałam 650 postów, zdobyłam 58 obserwatorów, a mój blog odwiedziło 85648 osób. Dziękuję za każde wejście, obserwatora i komentarz ;) Z tej okazji odpowiem na zadane przez Was kreatywne pytania :D

Czy tutaj pisze Jedna osoba czy więcej??
Tego bloga prowadzę tylko ja.

Czyje Blogi Poleciłabyś Innym?

Gdybyś dowiedziała się, że wszystkie blogi na świecie (oprócz twojego) zostały usunięte i musiałabyś pisać na wszystkie tematy,bo twój blog jest jedyny na świecie, od czego oprócz MH byś zaczęła?
Po pierwsze wkurzyłabym się, bo nie mogłabym czytać ulubionych blogów :( Po drugie wkurzyłabym się, bo nie po to mam dwa różne blogi (jeden o MH, drugi o mnie), żeby teraz je łączyć, bo pewnie w takiej sytuacji ten blog byłby też o mnie. Więc w skrócie, jeśli przedstawiona w pytaniu sytuacja się sprawdzi (a mam nadzieję, że nie) na Moim Cerberku moglibyście przeczytać o moim życiu ;) Jak na razie od tego mam blog Moj swiat, moje zasady

Czy twoje oczy świecą w ciemności ? XDD 
Niestety nie. To byłoby zarąbiste *.*

gdybyś przez jeden dzień  mogła być dowolną postacią MH to kogo byś wybrała? 
Hmmm... Ostatnio namnożyło się postaci które szczególnie lubię. Myślę, że albo Spectrą albo Twylą. Obie bardzo lubię, gdybym była Spectrą mogłabym latać i przenikać ściany... gdybym była Twylą mogłabym chować się w cieniu... Chyba trochę bardziej  wolałabym być Spectrą.

Jaka była twoja pierwsza ulubiona postać Monster High?
Pamiętam, zainteresowałam się Monster High przez ich pierwszą reklamę w telewizji... To było gdzieś jesienią 2010 roku. Wtedy najbardziej zaintrygowała mnie Draculaura. Była moją ulubioną postacią, dopóki nie pojawiła się Spectra.

Dziękuję, Wam, że czytacie mojego bloga ;) Dajecie mi motywację, do dalszego pisania, za co Wam strasznie dziękuję. Pamiętajcie:
JESTEŚMY MONSTER HIGH!!!



2 komentarze:

  1. To my dziękujemy tobie za to, że stworzyłaś tego bloga i dzielisz się nowinkami z nami. Jest to jeden z moich ulubionych blogasków. Życzę ci, żeby blog dotrwał do następnych urodzinek (może popękać od nadmiaru obserwatorów ;)) Oczywiście właściwie ogólnie to twój blog ma już ponad półtora roku ^^ Oczywiście licząc wszystkie te przygody ^^ Ja tez chciałbym być Spectrą ^^ To znaczy nie dosłownie xD Byłbym Spectrem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !!! ale dużo napisałeś!! zgadzam się z tym!!

    OdpowiedzUsuń