czwartek, 2 stycznia 2014

Twyla New Screamester

Okazało się, że lalki Gigi, Twyli i Catty są w serii New Screamester. Jak na razie nie widzieliśmy nawet dobrze tych lalek, ale już możemy zobaczyć... art Twyli w tej serii!
Według mnie art jest świetny! Twyla wygląda na nim tak uroczo ^.^ Na zdjęciu gdzie były jeszcze Catty, Gigi i Twyle, nie widziałam jej kucyka, ani sukienki. Jestem ciekawa, jak ta sukienka prezentuje się na lalce, a także pozostałych artów z tej serii.


A Ty co sądzisz o tym arcie?


5 komentarzy:

  1. Wyszła słodko *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma cudowną fryzure sukienke oraz buty musze ją mieć. I LOVE TWYLA<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie moge poprostu cudo moim zdaniem jest najładniejsza ze wszystkich art wygląda rewelacyjnie nie mogę się doczekać jej lalki napewno będzie moja

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twylę !

    OdpowiedzUsuń