czwartek, 15 maja 2014

Freafy Fusion - zdjęcia

Znalazłam zdjęcia Avea'y, Sireny i Bonity. Svea wygląda ciekawie. Ani ładnie, ani brzydko - po prostu ciekawie. Strasznie podoba mi się jej makijaż. Z daleka wydaję się, że to po prostu ciemne cienie, a z bliska widać piórka. Świetny pomysł ;)


Sirena dalej mi się bardzo, bardzo podoba. Tak samo jak Spectra, czy Elissabat. Jestem ciekawa jak wyglądałaby w innych seriach. Widzicie to? Jedna seria w której Sirena i Avea miałyby nogi, a Bonita była by bez skrzydeł?


Twarz Bonity jest urocza, duże wrażenie robią na mnie jej oczy. Ma też ładne długie włosy. Strój nie bardzo mi się podoba :/ Ale myślę,  że jeszcze się "wyrobi" ;) Nie wiem czemu wpadł mi do głowy pomysł, żeby jej skrzydła świeciły w ciemności. Ej, to byłoby niezłe :D





Podobają Ci się te lalki?


1 komentarz:

  1. Ja się pytam, gdzie jest nowy wygląd bloga? za bardzo przejmujesz się krytyką innych, według mnie wyszedł Ci świetnie. Pełno w nim dodatków i innych, przez co wygląda odmiennie nie tak zwyczajnie.

    OdpowiedzUsuń