sobota, 3 maja 2014

Zdjęcia Ghoul Sport

Znalazłam kilka zdjęć lalek w serii Ghoul Sport. Zacznijmy od Spectry. Na początku nie podobała mi się jej lalka. Teraz kiedy na nią patrzę, zastanawiam się dlaczego. Lalka jest ładna i dopracowana. Jedyne co mi się nie podoba to daszek, ale przecież można go ściągnąć.


Uwielbiam tą lalkę Toralei. Z długimi włosami i grzywką jest jej naprawdę ślicznie. Strój pasuję do niej, jest prosty ale ładny. Ta lalka najbardziej mi się podoba.


Clawdeen też mnie oczarowała. Zamki na kombinezonie, czapka... podoba mi się ;) Tak samo jak balon z gumy do żucia. Świetny pomysł! Podobnie jak piłka, która wygląda jak oko.


Jeśli chodzi o graficzne przedstawienie upiorek, najbardziej podoba mi się Spectra. Oby niegługo powstała ubieranka z nią ^.^ Fajnie, że lalka Clawdeen ma gumę do żucia, tak jak jej art.


Która lalka podoba Ci się najbardziej?


1 komentarz: