środa, 7 maja 2014

Monster High Prom!

Wiecie, że w czerwcu będzie piątek 13-tego? Oczywiście uczniowie Monster High będą go obchodzić. Jak? Zorganizują bal!


Pewnie każdy z Was oglądał jakiś amerykański film, w którym obchodzono bal. A co robi się na takich balach? Bawi się, tańczy... i najważniejsze! Wybiera się króla i królową balu! W Monster high nie jest inaczej ;) Pary na jakie można zagłosować to: Cleo&Deuce , Draculaura&Clawd, Abbey&Ross i Ghoulia&Moe.  Powstała specjalna strona, na której możecie złożyć swój głos na wybraną parę. To link >KLIK<

Ciekawa jestem, czy z tej okazji powstanie specjalny odcinek. Może nawet nowa seria? Nie no, w to ostatnie wątpię. Chociaż Mattel lubi zaskakiwać ;)


Co sądzicie o tym pomyśle? Którą najbardziej lubicie? Zagłosujecie?


3 komentarze:

  1. Pomysł fajny, a zagłosuję chyba na Abbey i Rossa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar zagłosować na Ghoulię i Wolnego Moe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałam na Draculaurę i Clawda.

    OdpowiedzUsuń