niedziela, 4 maja 2014

Playset FF i Draculocker - zdjęcie promocyjne

Ukazały się zdjęcia promocyjne Playsetu FF i Draculockera. 
Playset... nawet nie wiem do końca do czego służy. Frankie, która jest dołączona do zestawu nie najlepiej wyszła  Mattel :/ Włosy są paskudne, Frankie wygląda jakby miała odrostu. Jaskrawe buty może pasują do jaskrawego Playsetu, ale nie do samej lalki. Z tej perspektywy sukienka wydaje się być przeciętna. Ogólnie Playset szału nie robi, nawet trochę odstrasza.


Draculocker za to bardzo mi się podoba. Sam pomysł jest ciekawy, a wykonie nie gorsze. Możemy zobaczyć co znajduję się w szafce szkolnej Draculaury. Lalka Draculaury, tak jak w odcinku promującym tę szafkę - zwisa do góry nogami. Podoba mi się ten pomysł ;)



Widzimy tutaj dokładniej lalkę Draculaury. Bardzo mi się podoba. Różowa tunika, czarne leginsy i wysoki kucyk... Draculaura wygląda naprawdę uroczo i ładnie.Do zestawu dołączona jest jeszcze jedna sukienka i dwie pary butów. Myślę, że na reszcie wieszaków też można zawieszać jej ubrania... albo są po prostu narysowane. 


Co sądzisz o tych rzeczach?


1 komentarz:

  1. Playset FF - faktycznie odstraszający :D Zgadzam się co do Frankie...nie wiem co gorsze : buty czy włosy ?...
    Draculocker jest świetny i mam nadzieję że dołączy do mojej kolekcj !

    OdpowiedzUsuń