piątek, 9 maja 2014

Nowe zdjęcia z balu

Pojawiły się nowe zdjęcia z balu! Na pierwszym z nich wybór między Draculaurą Basic i Basic z fryzurą Creepaterii. Według mnie lepsza jest pierwotna wersja wampirzycy.



Bardziej podoba mi się Draculaura z lewej strony. Druga sukienka może i jest ciekawsza, ale według mnie nie pasują do tego dwa kucyki.


Kolejny wybór - Cleo DOTD vs. Black Carpet.  Obie wersje są ładne, nie potrafię wybrać...



Zdjęcie grupowe z Venus, Skelitą, Lagooną, Twylą, Gillem i Howleen. Według mnie najlepiej prezentuje się Venus i Lagoona. Szkoda, że prawie nie widać Twyli, ale w końcu jest nieśmiała i nie pewnie nie chciała, żeby było ją widać (jak ja ją rozumiem xD). Kiedy patrzę na Howleen przypominają mi się osoby, które zawsze muszą być na zdjęciu i ładują się na chama xD Nie wiem czemu tak mi się to kojarzy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz