poniedziałek, 19 maja 2014

Playset FF - zdjęcia

Pojawiły się nowe zdjęcia Playsetu Freaky Fusion. Zacznijmy jednak od lalki. Na tym zdjęciu podoba mi się bardziej niż na promocyjnym, choć dalej nie jestem przekonana. Jak widzimy wszystkie szwy są niebieskie. Na policzki widzimy jeszcze coś żółtego, niestety na tym zdjęciu nie widać dokładnie co to jest. Podoba mi się sukienka. Prosta, ale tematycznie pasuje do Frankie.


Pasek też jest niezły, może bez tych zawieszek bardziej by mi się podobał. 


Ty widzimy, że na szwach są małe błyskawice. Tu przyznaje - pomysł genialny. Wykonanie butów tak samo mi się podoba, tylko trochę za bardzo jaskrawe,




I oto zastosowanie Playsetu w praktyce. Efekt jest ciekawy. Tylko, czy poza takimi włosami ten Playset robi coś jeszcze? I ciekawe czy to działa tylko na tą lalkę czy na inne też.


To zdjęcie podoba mi się. Frankie fajnie na min wyszła.





Co sądzisz o Playsecie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz