sobota, 1 czerwca 2013

Wyniki konkursy "New style of Twyla"


Tak jak w tytule, dzisiaj przedstawię wyniki konkursu "New style od Twyla".
Myślałam, że będzie więcej prac :( Przyszły do mnie tylko 4.
Ale koniec narzekań ;)

I miejsce

Praca która najbardziej mi się podobała należy do Aleksy.de.Nile0707, która zrobiła Twylę w serii Music Festival.
 


II miejsce

II miejsce zajęła Lorraine Torres, która zrobiła Twylę w serii School's Out. Szacun, że zrobiłaś ją bez base'u.



III miejsce

Ta praca należy do Spectra-Voncerber. Ta Twyla jest w serii Picture Day.



Wyróżnienie



Stwierdziłam, że też zrobię Twylę w jakiejś serii. Oto moja Twyla w serii Picture Day.


Podobają Ci się prace? Chciałabyś drugą edycje konkursu (z jakąś inną postacią)?


16 komentarzy:

  1. Zrób edycję z rochelle

    Punia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dzięki dzięki. Gratulacje dla Lorraine Torres i Aleksy De Nile moich ciągłych rywalek w konkursach których jeszcze ani razu nie przezwyciężyłam

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,gratulacje dla wszystkich!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz zrobić z venus

    OdpowiedzUsuń
  5. Może z Robeccą? Fajnie by było :)

    Gratulacje Lorr i Aleksa!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam wziąć udział, nawet zaczęłam pracę, ale potem o niej zapomniałam i nie zdążyłam!!!!!!!!!!!! :( A miała to być Twyla DDG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki upioryny! Postać Lorr przypomina mi kogoś z Barbie (nie powiem teraz kogo,bo nie pamiętam,to przez te usta ;D)
    P.S. Sierra,super blog! Oby tak dalej :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa,pamiętam kogo! Keirę z Barbie Księżniczka i Gwiazda Popu :D Dla porównania:D

      https://www.google.pl/search?q=keira+z+barbie&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.Yms&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ETqqUcTKE8bbsga1uYGoBQ#facrc=_&imgrc=1n_tX9TzkD9-7M%3A%3BhCDsiEUQu7SXDM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.wikia.com%252Fbarbie-movies%252Fimages%252F0%252F00%252FKeira_in_Finale_Medley.png%3Bhttp%253A%252F%252Fbarbie-movies.wikia.com%252Fwiki%252FFile%253AKeira_in_Finale_Medley.png%3B1024%3B576

      Usuń
    2. rzeczywiście trochę podobna :) ale przecież to nic nie szkodzi

      Usuń
    3. Num jasne:) Ja tylko porównuje :))))

      Usuń
  8. Haha, dziękuję za 1 miejsce :> Gratki pozostałym <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie zdobyłam jakieś wyróżnienie w konkursie. Ale prace Aleksy i Lorr według mnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Następną chciałabym z Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałbym edycję z catty noir.

    alicja darkfernus

    OdpowiedzUsuń