piątek, 28 czerwca 2013

Your scary ghoul - wyniki


Oto wyniki konkursu "Your scary ghoul". Tym razem dostałam dużo prac. Dziękuje za to ;)
Prace były naprawdę dobre i miałam problem z ocenieniem. Dlatego są 4 miejsca.

I miejsce
Najbardziej podobała mi się praca Lorraine Torres, która zrobiła córkę Księcia Cierni.



 II miejsce
Drugie miejsce zajmują ex aequo Nicolette de High (która zrobiła Nicolette) i Aleksa.De.Nile0707 (która zrobiła Hellen Firebomb - córkę żywiołu ognia z piekieł).






III miejsce
Również ex aequo trzecie miejsce należy do TalyPlay :3 (jej praca to córka irys - greckiej bogini tęczy) i Rochelle Goyle (jej praca to Heidi Bonefire, córka feniksa i człowieka).




IV miejsce
Czwarte miejsce wędruje do Venus Flytrap (jej praca to Jessie Nature, córka potwora morskiego) i Natalii Dullek (jej praca to Brilanntin Molfasscorne - córka jednorożca).




Wyróżnienia

























Podobają Ci się prace?


11 komentarzy:

  1. Myślałam że będzie więcej krytyki i wgl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zakładce ,, prace konkursowe'' wsiród prac które zajeły jakieś miejsce jest też moja praca, chodź nie zajełam żadnego miejsce. Dlaczego?

    alicja darkfernus

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to Spectra-Voncerber powinna mieć 3 miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za wsparcie xD ale nie od nas to zależy( mimo że też uważam ze moja praca btła lepsza niż inne-.-) Twoja praca tez mnie urzekła;p

      Spectra-Voncerber

      Usuń
    2. serio xD

      Spectra-Voncerber

      Usuń