niedziela, 2 czerwca 2013

Your scary ghoul


Mam nowy pomysł na nowy konkurs ;) Co prawda taki konkurs był chyba na wszystkich blogach o Monster High, ale lubię takie konkursy. Chodzi o stworzenie własnej postaci Monster High.

Zasady:
  • jedna osoba może przesłać tylko jedną pracę
  • technika dowolna (paint, gimp, rysunek)
  • w wiadomości napiszcie: swoją nazwę i jakiego potwora narysowałeś 
  • możecie napisać jak postać się nazywa
  • na ten gmail wysyłajcie: sierra.evans65@gmail.com
  • żeby konkurs się odbył  musi przyjść do mnie co najmniej 5 prac (jeśli będzie mniej nie robię konkursu)
  • termin oddania: 28 czerwca 2013

W razie wątpliwości piszcie w komentarzach ;)

33 komentarze:

  1. Chyba wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie biorę udziału,widzę nowy nagłówek.
    I jeszcze zapraszam na mój nowy kolorowy bloguś:
    http://fairy-valley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hej, a jakbym zrobiła lepsze, to mogłabym jeszcze zamienić zgłoszoną pracę na inną?

      Usuń
  4. wezmę udział, przyślę moją oc którą zrobiłam parę miesięcy temu, może tak być?

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. A może być zrobiona z basy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak Aleksa bierze udział to nie mam szans xD

      Usuń
    2. Ja też :/

      Usuń
    3. Bez przesady, spróbować nie zaszkodzi :)

      Usuń
  8. Już wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrobię też :D

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wziąć udział! *O* Kocham konkursy!!! Rób ich więcej! Ja też mam u siebie :3

    Wysłałam pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można zrobibić na kartce i zrobić zdjęcie
    ????????????? ♡♡♡♡♡♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wysłałam i dopiero teraz zobaczyłam że termin oddawania jest w moje urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz ,,zaciesza" w tym roku xD Urodzinki w zakończenie roku... Pikności xDDDD

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma w zasadach kilku ważntch punktów, które mogłyby działać na moją niekorzyść, więc pewnie wezmę udział. Natomiast mam następujące pytanie: co dokładnie oceniasz? Trudność wykonania, urok pracy, pomysłowy strój czy może coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całokształt ;) A z tych co wymieniłaś, to raczej urok racy :)

      Usuń
  15. Wezmę udział
    Dżulia

    OdpowiedzUsuń
  16. wystartuje! ale Lorraine, Aleksa i Zuzella też? Trudno będzie:/

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiadomo że podium i wyróżnienia zdobędzą Lorr ,Aleksa , Spectra-Voncerber i Zuzella :(

    OdpowiedzUsuń