wtorek, 3 grudnia 2013

Nowe postacie?

Doszły mnie słuchy o nowych postaciach Monster High. Miałyby się nazywać:
  • Bonita Femur (premiera 20 listopada 2013) - wydaje mi się, że to siostra lub kuzynka Skelity. Dlaczego? Jej imię Bonita, "bone" to kość po angielsku.  Poza tym jej nazwisko w dosłownym tłumaczeniu to "kość udowa"
  • Gilda Goldstag (premiera 20 listopada 2013) - wydaje mi się, że ta bohaterka będzie z Niemiec. Gilda - Hilda? Jej nazwisko po przetłumaczeniu z niemieckiego brzmiałoby "Złoty dzień". Może się myle, co do jej pochodzenia, ale jestem ciekawa kim byłaby.
  • Faybelle Thorn (premiera 20 listopada 2013) - nazwisko kojarzy mi się z nordyckim bogiem Thorem. Z tego co pamiętam był bogiem piorunów i burzy. Jestem ciekawa, jak wyglądałaby jej lalka.
  • Lorna McNessie ( premiera 27 listopada 2013) - chyba nareszcie doczekaliśmy się córki potwora z Loch Ness.  Widać podobieństwo Loch Ness - Lorna McNessie.
Co sądzisz o tych postaciach?


3 komentarze:

  1. Co do ostatniej, to czy Grimmily Anne nie jest potworem z Loch Ness :? (Nie, nie córką)
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Grimmily_Anne_McShmiddlebopper

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się wydaje że Bonita będzie kuzynką Skelity. Co do Gildy to może będzie gryfem? Tak strzelam XD Lorna na 100% będzie loch ness. A co do Faybelle to mi się kojarzy z Thorem (w sensie super bohatera z kreskówki xd). Taaaaaa dziwna jestem...




    Cherry :3

    OdpowiedzUsuń