środa, 18 grudnia 2013

Bio Elissabat

Wiek 1601
Zabójczy Styl Jestem absolutnie zakochana w falbanach, koronkach, jedwabiu i satynie - tak długo, dopóki będą głęboko czarne lub fioletowe.
Dziwaczna wada Mam straszną tremę, więc muszę być całkowicie przygotowana, zanim stanę przed publicznością. Powiedziano mi, że na scenie i przed kamerą zachowuję się naturalnie, ale to tylko dlatego, że spędzam godziny na przygotowaniach. To jedyny sposób by robić dobrze to, co robię.
Zwierzę Grałam kiedyś w filmie rolę smoka. To była świetna rola, ale nigdy nie przygarnęłabym jakiegoś zwierzaka.
Ulubione zajęcie Granie! To może wydawać się dziwne, że lubię grać pomimo mojej tremy, ale uwielbiam wcielać się w różne postacie i grać.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy zapomnę tekst. Pracuję ciężko, aby nie popełniać żadnych błędów. Absolutnie wariuję, kiedy takie się nadarzą.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Lekcje dramatu. Miałam przyjemność trenować z najlepszymi aktorami na świecie, ale zawsze jestem chętna, by dowiedzieć się czegoś więcej.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne. Przypuszczam, że będzie w porządku, jeśli kaskader zajmie moje miejsce.
Ulubiony kolor Śliwkowy fiolet
Ulubione jedzenie Krwiste pomarańcze
Przyjaciele  Draculaura i Viperine Gordon

Źródło:http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Elissabat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz