środa, 18 grudnia 2013

Bio Clawdii

Wiek 19
Zabójczy Styl Tribal Prep. Uwielbiam mieszać nadruki niektórych narodowości ze stylem naukowym. Ponieważ Londoom jest absolutnie nieśmiertelny w sprawach mody i historii literatury, korzyści widać zarówno w moim mózgu jak i w szafie. Parafrazując Szekspira, to rzeczy, które są stworzone jak krzyk.
Dziwaczna wada Ilekroć myślę lub denerwuje się, żuję ołówki, spinacze do papieru, gumki... nawet iCoffin. Rok temu Clawdeen załatwiła mi manicure na moje urodziny, ale w drodze do domu z salonu wpadł mi do głowy pomysł na pewne opowiadanie... to dobrze, ale moja siostrzyczka nie była zadowolona z tego, co zobaczyła.
Zwierzę Wciąż rozszarpuję swoje literackie referencje, wciąż próbując zadecydować, co powinnam dostać... może wybiorę albatrosa albo... o! kruka.
Ulubione zajęcie Pisanie! Piszę codziennie, bo nie pisząc, nie można nazywać się pisarką. Mam nadzieję, że pewnego dnia zostanę scenarzystką w Hauntlywood.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory, które pożyczają mój długopis bez pytania. To prawda, wciąż używam tego samego długopisu. Miałam go od zawsze i nigdy go nie pożyczam. On pisze perfekcyjnie i nie potrafię tworzyć bez niego.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Filozofia struktury scenariuszy. Brzmi nudno, ale jest to upiornie fajne! Dostajemy do czytania wszystkie najsłynniejsze scenariusze i dowiadujemy się, jak mistrzowie kształcili swoje rzemiosło.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Potrafię zapisywać moje pomysły, ale kompletnie nie umiem ich rysować! Preferuję rysować obrazki ze słowami.
Ulubiony kolor Czerwony
Ulubione jedzenie Kocham fangers i puree, pieczone ryby i potworne krypty. To trochę jak ciasto Sheparda, tylko... bez wełny.
Przyjaciele Moi bracia i siostry.

Źródło: http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Clawdia_Wolf


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz