poniedziałek, 2 grudnia 2013

Nowe formy butów + wznowienie DDG?

Znalażłam kolejne formy butów. Według mojego źródła mogą one należeć do Venus DDG. Cóż, ostatnio krążą plotki o wznowieniu tej serii. Wszystko przez to zdjęcie. Widzimy na nim Lagoonę w sukience którą miała Venus w odcinku noworocznym. Według mnie fajnie, gdyby wznowili tą serię. Mattel mogłoby zrobić np. Catty, Gigi, Twylę... a nawet Jane.


Jeśli mieliby już wznawiać serię, mogliby też zrobić lalkę Robecci, która też pojawiła się w tym odcinku.


Wydaję mi się, że te buty należą do Clawdeen. Są podobne do tych z serii Scream Uniform, tylko, że te mają obcas.


Myślisz, że seria DDG zostanie wznowiona?


2 komentarze:

  1. Hej, chciałam się tylko zapytać, co z konkursem 'MH serises with Melody Carver'? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wyniki miały byś w sobotę... Mam ostatnio mało czasu wolnego, dlatego postaram się ogłosić wyniki do przeszłej niedzieli.

      Usuń